Serviciul Fiscal de Stat a anunțat selectarea persoanelor pentru efectuarea evaluării bunurilor sechestrate de instituție.

Fiscul caută persoane fizice sau juridice competente, certificate în domeniul evaluării.

Pentru participarea la concurs, persoanele interesate vor depune următoarele documente:

    • cerere de participare (conform modelului);

    • certificatul de competență a evaluatorului;

    • scrisoare de intenție în care să fie indicate domeniile în care se dorește a exercita evaluarea bunurilor, specializarea evaluatorului, descrierea activităților de evaluare realizate anterior, alte informații la discreția solicitantului.

Cererea şi documentele aferente urmează a fi prezentate până la 6 decembrie la adresa SFS (mun. Chişinău, str.Constantin Tănase nr.9, et.2.).

Potrivit Codului Fiscal, evaluarea bunurilor sechestrate pentru comercializarea acestora se efectuează de către persoane fizice sau juridice competente din lista aprobată anual de Serviciul Fiscal de Stat. Prețul de comercializare trebuie să fie egal sau mai mare decât valoarea de piață evaluată și valoarea contabilă.

După evaluare, comercializarea bunurilor sechestrate se efectuează de către contribuabil doar după coordonarea cu Serviciul Fiscal de Stat și cu acceptul  acestuia.