Purcari Wineries a anunţat, vineri, venituri în creştere cu 25% în primul semestru, faţă de perioada similară a anului trecut, până la 18,6 milioane euro, scrie news.ro.

Veniturile au crescut cu 25%, mult peste ghidajul de +18 - 22% acordat pentru întregul an 2019, potrivit companiei.

Totodată, EBITDA ajustată şi profitul net ajustat au crescut cu 30% şi, respectiv, 35%.

”Clienţii continuă să aprecieze calitatea excelentă la preţuri rezonabile pe care o oferim, iar situaţiile noastre financiare o demonstrează. Totul începe cu un produs excelent, cum sunt vinurile de Purcari. De exemplu, Chardonnay de Purcari, vintage 2018, a primit 97 de puncte la Decanter London, cucerind medalia de platină. În România, este comercializat la aproximativ 7 euro preţ la raft, în timp ce produsele concurente cu astfel de scoruri au deseori un preţ de 10 ori mai mare”, a spus Victor Bostan, CEO Purcari Wineries.

Polonia a contribuit cel mai mult la creştere, +47%, ca urmare a unei performanţe îmbunătăţite a brandului Bostavan.

”Continuăm să ne concentrăm pe reînnoirea gamei Bostavan, în creştere cu 30% pe toate pieţele, în beneficiul partenerilor şi consumatorilor nostri”, se arată în comunicat.