S-a vorbit în ultimele zile despre ideea de metavers și despre interesul uriaș al Facebook pentru această ipotetică lume virtuală globală, dar și alte companii văd metaversul ca fiind promițător. Nike, celebră pentru adidași și haine sport, a depus cereri de brevete în SUA pentru a putea vinde produse virtuale în universurile virtuale existente și pentru a-și proteja marca și logo-ul în aceste lumi online, scrie hotnews.ro.

Nike are o capitalizare de piață de 265 miliarde dolari și cele mai noi informații arată că a depus șapte cereri de brevete pentru ca mărcile sale să fie prezente în lumile virtuale și pentru ca brand-ul să fie protejat în acele lumi pentru a nu fi folosit fără autorizație.

Un metavers global nu există și nu se știe dacă va exista, însă lumi virtuale există în gaming, cele mai celebre fiind Fortnite și Roblox.

Nike vede mare potențial de business și consideră că va câștiga bani din vânzarea de bunuri digitale care nu există în formă fizică și nu pot fi ”purtate” decât de avatarurile din acele lumi.

Nike vrea și să angajeze designeri care să creeze diversele bunuri digitale care să fie purtate apoi de avataruri în ”metavers”.