O nouă operațiune de concentrare economică cu implicarea rețelei ”Family Market” a fost autorizată de Consiliul Concurenței.
Plenul autorității a declarat compatibilă cu mediul concurențial preluarea de către SC "Alimer-Comerț" SRL (compania care deține rețeaua de magazine ”Family Market” și mărcile Eco Line, Tomat Street Food și Salat) a unor active utilizate anterior de către SC "Fisavru" SRL (magazinele cunoscute de consumatorii din mun. Orhei sub brandul ”Fagur”).
Ambele companii au ca gen de activitate comerţul cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi produse de tutun.
Consiliul Concurenței a fost notificat asupra intenției privind realizarea acestei concentrări economice în luna iunie. Scopul principal al tranzacției, declarat de SC ”Alimer – Comerț” SRL, a fost extinderea rețelei ”Family Market” pe teritoriul mun. Orhei.
În ultimii ani, rețeaua ”Family Market” a preluat activele mai multor companii de pe piața achiziționării produselor de consum curent și piața comercializării cu amănuntul de produse preponderent alimentare de consum curent.