Digital marketing-ul este, probabil, cel mai dinamic domeniu de activitate al prezentului, în care munca se capitalizează aproape instant, iar rezultatele sunt vizibile în cel mai scurt timp. Dar care sunt provocările pe care le implică un start-up în acest sens? Dincolo de realitățile sociale inerente deja Republicii Moldova, o echipă de acest gen focalizată pe servicii de promovare online implică multă creativitate și gândire constructivă. Prezentele concluzii au fost obținute într-un dialog foarte sincer cu echipa Seolitte:

Cum faci rost de oameni?

În orice afacere, dar mai ales în una de servici digitale, cea mai importantă resursă este cea umană. Capitalul omenesc este o investiție vitală, care presupune perfecționare continuă și dialog. Dar cum să identifici corect un personal potrivit? În acest sens, trebuie să ții cont de cei trei C: cooperare, caracter, creativitate. Întrunirea acestor trei aptitudini este vitală, mai ales dacă afacerea ta trebuie să aducă impact pe termen lung.

La Seolitte, angajații sunt aleși pe sprânceană. Oamenii care muncesc în echipă sunt instruiți și informați constant cu cele mai noi tendințe în materie de digital marketing, iar munca lor este apreciată la justa valoare. În egală măsură, se ține cont de potențialul fiecărui coechipier, deoarece aptitudinile individuale sunt extrem de valoroase pentru echipă. 

Și da, cel mai important este să motivezi angajații, pentru a evita fluxul de cadre. În acest sens, Seolitte își motivează echipa cu acțiuni de team-building și de lucru în grup. Aceste accente permit continuarea activității în cele mai competitive condiții. 

Cum se ține pasul cu tendințele la Seolitte?

Informația semnifică putere” - echipa chiar crede în acest postulat. De aceea, zilnic sunt citite cele mai importante titluri din domeniu și se ține cont de recomandările specialiștilor din nișă. În egală măsură, membrii echipei participă la forumuri digitale unde fac schimb de experiență și experimentează cele mai interesante scenarii de promovare.

La acest punct, este foarte important ca în echipă să fie oameni cu viziuni ample, gata oricând să studieze, inclusiv de la zero, un domeniu nou și care ar putea expertiza orice segment necesar serviciilor de promovare online calitative a afacerii. 

Cum se acționează față de clienți?

Seolitte se bazează exclusiv pe raporturile B2B, de aceea comunicarea este mereu focalizată pe interesele clientului, dar cu respectarea criteriilor de calitate inerente muncii efectuate. 

Specialiști care sunt deschiși în abordare și pot să-și structureze activitățile în așa fel încât să fie păstrat un coridor de dialog constant - aceștia sunt cei 2 piloni de diferențiere a unor servicii profesioniste. Faptul că se respectă filosofia clienților și se ajunge până la aderarea organică la misiunile acestora este extrem de important pentru afacerile digitale, care vor să depășească etapa de start-up. 

Înțelegerea și consolidarea dialogului este o garanție evidentă a calității unui business. 

 

Ce riscuri există?

Acest segment este păstrat, mai mereu, în culise, de orice afacere. Când de fapt orice eșec este simultan și o lecție, care trebuie însușită și din care se extrag soluții fiabile.

Riscul major: să se piardă un client. Este un risc dictat de o piață suprasaturată, în care nu sunt respectate în mod evident regulile de joc. Dar, plecarea acestuia semnifică și o serie de concluzii necesare să le angajezi în scenariile lucrative ulterioare. 

Riscuri situaționale: acestea sunt greu de prognozat, dar este important să existe o pregătire pentru ele. Prin urmare, se muncești pentru a le evita în cele mai rapide moduri, de comun acord cu clienții. 

În linii mari, un start-up în digital marketing semnifică multă creativitate, implicare și energie, iar totul începe de la o idee: necesitatea de a deveni un prestator de servicii calitative și memorabile. Echipa Seolitte reușește să își realizeze munca la cele mai înalte standarde de calitate și să-și fidelizeze clienții pe termen lung. Dacă acest articol te-a convins să apelezi la echipa de specialiști în digital marketing pentru o estimare, sună chiar astăzi la 069-809-235 și beneficiază de o consultație gratuită cu durata de o oră.

P.