Design-ul interior a trecut rapid peste faza simplelor decorări de interior. Acesta a devenit un exercițiu de creativitate și, implicit, de branding, alături de alte măsuri necesare pentru a forma o imagine completă a companiei. 

O afacere care își dorește să iasă din anonimat poate apela la servicii de design interior, concomitent cu perfecționarea unui concept general, care ar reprezenta firma. În cazul echipei AB + Partners, portofoliul acestora conține proiecte în care a fost rescrisă filosofia și politica de imagine a unor afaceri. Unul dintre cazurile pertinente este cel al fabricii producătoare de miere ”Regina Naturii”. Un proiect ”îndulcit”, în care tendințele actuale de design au fost combinate cu cele mai inedite idei de branding, astfel încât spațiul transformat să devină o carte de vizită a afacerii, iar aspectul produselor să fie unul recognoscibil.

Detalii din culisele proiectului

”Regina Naturii” este un concept unic, marca AB + Partners, care demonstrează că arhitectura și designul interior pot da naștere unui spațiu industrial organizat cu gust și eficiență. Cea mai mare provocare în cadrul acestui proiect a fost compartimentarea eficientă a spațiului, clădirea cu două etaje fiind divizată pentru a răspunde necesităților funcționale destinate mai multor sectoare de lucru.

În aceeași ordine de idei, parterul, cu care interacționează fiecare vizitator, a fost rezervat pentru zona de recepție și sala de expoziție. Cel de-al doilea nivel are spații destinate pentru zona de recepție, sală de conferințe, oficii și alte încăperi auxiliare.

În virtutea activității fabricii de miere ”Regina Naturii”, echipa AB + Partners a decis că ar fi pertinentă și relevantă utilizarea stilisticii geometrice după modelul fagurilor. Figurile hexagonale au fost integrate în întregul design. Elementele hexagonale au fost aplicate pe pardoseala epoxidică, care divizează spațiul prin culoare în 2 zone: recepția și sala de expoziție. Hexagonul este prezent și în piesele de mobilier și decorul pereților, ca laitmotiv al întregului proiect.

Accentele de culoare, simetria și jocul de lumini au reușit să pună în valoare întregul spațiu, adăugând un stil aparte și fortificând întreaga imagine a brandului ”Regina Naturii”.

Cum consolidezi imaginea afacerii, grație branding-ului și a identității?

La această etapă, echipa AB + Partners a efectuat o muncă strategică, gândind imaginea fabricii până la cele mai mici detalii. Logo-ul integrat, ambalajele regândite și mostrele de miere oferite în eprubete, pe post de cadou corporativ, sunt doar câteva dintre detaliile concepute de designeri pentru a revigora imaginea de ansamblu a afacerii. 

Grație faptului că AB + Partners a creat o identitate funcțională a întregii entități, acum ”Regina Naturii” dispune de un adevărat brand book, cu linii de produse ambalate într-o manieră unitară, cu o imagine cromatică comună și cu o stilistică armonioasă.

În orice clipă, clienții fabricii sau partenerii de afaceri pot obține un produs natural cu ambalaj estetic, care să fie atașat imediat identității afacerii. Aici este important elementul identitar, care ar răspunde inclusiv politicii de marketing. 

De ce astfel de mici detalii au impact? Deoarece, fiind integrate în strategia de comunicare cu clienții, imprimă marca în memorie și transformă obiceiurile de consum inerente clienților. Nu putem trece cu vederea că, în prezent, se resimte o nevoie acută de estetic, iar aceste elemente, care nu au doar funcție de decor, sunt parte integră din dialogul companie – client.

Rezultatul

Combinarea organică a unui design interior cu detalii reprezentative duce la consolidarea politicii de imagine a brand-ului. Astfel, proiectul ”Regina Naturii”, grație acestei transformări, va obține o notorietate vizuală și estetică în fața clienților, dar și a concurenților. 

Dacă ai o afacere care necesită o imagine regândită, iar ideile tale rezonează cu această necesitatea, înseamnă că e momentul oportun să alegi un birou de arhitectură și design interior, precum AB + Partners. Munca acestei echipe nu se rezumă doar la servicii de arhitectură și design, deși acestea reprezintă paliera centrală a activității lor, ci se extinde și la transmiterea unui mesaj cu privire la importanța esteticului și a valorizării unui spațiu prin intermediul implementării eficiente a unor tendințe actuale în amenajări interioare. 

P.