Firmele de avocatură de succes au și un website de succes. Acesta reprezintă cartea de vizită a companiei la nivel online și poate deveni o sursă suplimentară de a atrage clienți. De aceea, sunt câteva aspecte care trebuie să fie luate în calcul pentru a avea un website care să vă reprezinte, scrie lawyerist.com Timpul de încărcare. În cazul în care încărcarea site-ul durează mai mult de 5-7 secunde, atunci puteți fi siguri că ați pierdut vizitatorul. În medie, e nevoie de aproximativ 50 de milisecunde pentru a face o primă impresie bună vizitatorilor site-ului. Design receptiv. Site-urile trebuie să modifice conținutul pentru a putea fi afișate pe orice dispozitiv. Orice site, care nu se adaptează automat la tipul de dispozitiv, este un site fără succes. Număr de telefon. Numărul dvs. de telefon ar trebui să fie foarte vizibil pe site. Nu trebuie să vă faceți vizitatorii să depună un efort în plus pentru a găsi informațiile de contact. Servicii. În cazul în care nu este clar din prima ce repezintă site-ul și ce servicii poate oferi, vizitatorii pleacă.  Cu cât informația este mai concentrată, cu atât vizitatorii vor fi mai interesați. Locație. Regula numărul de telefon este valabilă și pentru locația dvs. Adresa trebuie să fi clar specificată, pentru ca viitorii clienți să nu caute mult unde este localizată firma dvs. Clienți firmei. Asigurați-vă că aveți o listă cu clienți care au beneficiat de serviciile dvs. Formular de contact. Pagina de pornire ar trebui să includă o metodă simplă de contactare, nu doar prin numărul de telefon. Un formular scurt de contact este perfect. Imagini relevante. Nu contează imaginile pe care le alegeți, însă asigurați-vă că reprezintă mesajul pe care doriți să-l transmiteți clienților. Design modern. Site-ul dvs. are mai mult de trei ani? Dacă da, atunci arată depășit. Efortul continuu de a îmbunătăți conținutul și designul site-ului dvs., arată clienților disponibilitatea firmei de a trata cu atenție problemele cu care se confruntă.